شرایط ارسال بار به استرالیا

امروزه با توجه به مهاجرت هایی که در حال انجام است و قسمتی از ان مهاجرت به استرالیا است که مهاجرین عزیز قبل از ورود به خاک استرالیا و یا بعد از ورود و با توجه به نیاز ها می توانند کالاهای خود را از طریق کارگو هوایی به استرالیا کنند.

حمل بار هوایی به شهر های مختلف استرالیا از طریق ایرلاین های خارجی مانند هواپیمایی امارات،هواپیمایی قطر و هواپیمایی ترکیش قابل پذیرش است .

چه کالاهایی را می توان به استرالیا فریت کرد ؟

تمامی کالاهای مجازی که در گمرک مبدا جزوه ممنوعات ارسال نباشد قابل پذیرش و حمل است،همچنین یکی از اقدامات مهاجرین عزیز جهت فریت بار این است که حتما گمرک شهر مقصد را چک کنند و با کالاهای ممنوعه جهت ورود به کشور استرالیا اشنایی و اطلاعات لازم را داشته باشند تا بار فریت شده به استرالیا را بتوانند ترخیص کنند .

کالاهای مربوط به لوازم شخصی یا personal effect که می تواند شامل کیف،کفش،لباس،کتاب و غیره 

کالاهایی مربوط به لوازم منزل یا furniture مانند سرویس مبلمان،سرویس میز غذاخوری،کنسول،میز TV،میز جلو مبلی،کتابخانه،فرش،ملحفه و غیره 

کالاهای مربوط به آشپرخانه یا kitchenware مانند ظروف،سرویس کریستال،آبمیوه گیری،سرخ کن و غیره 

مهاجرین عزیز می توانند کلیه کالاهای مورد نیاز خود را به کشور مقصد برای مهاجرت فریت کنند.لازم به ذکر است مواد خوراکی یا foodstuff نیز باتوجه به شرایط گمرکی کشور مبدا و مقصد قابل پذیرش است.

محدودیت وزنی از شرایط ارسال بار به استرالیا

از شرایط ارسال بار به استرالیا و یکی از موارد مهم برای مهاجرین هزینه فریت بار به استرالیا است .یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت حمل بار هوایی وزن بار است که مهاجرین بدون هیچ نگرانی و در هر وزنی می توانند فریت بار به استرالیا را انجام دهند.

از ارسال مینیمم بار وزن های ۱۰۰۰ KG به بالا بدون محدودیت وزنی کالای شما قابل ارسال است .

فریت بار به کدام شهر استرالیا ؟

به طور کلی برای ارسال بار به استرالیا در ابتدا شهر مقصد را انتخاب کرده و پذیرش بار به مقصد را می توانید با تیم کارگونت چک کنید،در صورتی که برای شهر انتخابی شما ایرلاینی پذیرش نداشته و فریت بار هوایی به مقصد شما انجام نشود شما می توانید نزدیکترین شهر به مقصد خود را انتخاب کرده و استعلام قیمت انجام دهید .

فریت بار هوایی به سیدنیففریت بار هوایی به پرت،فریت بار هوایی به ملبورن،فریت بار هوایی به بریزبین،فریت بار هوایی به آدلاید و فریت بار هوایی به کنبری 

از جمله شهرهایی هستند که در حال جاضر جهت ارسال بار هوایی به استرالیا مهاجرین می توانند اقدام کنند .

مدت زمان ارسال بار به استرالیا

استرالیا یکی از مقاصدی است که مسیر پروازی طولانی دارد با این جال ارسال بار به استرالیا در کمترین زمان ممکن فریت بار هوایی ۷۲ ساعت و بیشترین زمان بین ۷ الی ۱۰ روز زمان می برد.

لازم به ذکر است مهاجرین و مسافرین می توانند رزرو بار خود را با شرکت حمل و نقل با توجه به تاریخ درخواستی خود و ظرفیت پرواز چک کنند و طبق تاریخ برنامه ریزی مهاجرین فریت بار هوایی صورت گیرد.